Lilla patteklappardagen!

Onsdag idag och som vanligt en liten sovmorgon, två timmars prepp i kök och sen hem (kan hända att jag går en sväng på stan)! Skönt!

Igår efter käkeriet/bakeriet kom Christian, Kicki och Kristo och hälsa på så då fick dom samtidigt bli bjudna på lite sockerkaka...vilken tajming! :D Den blev förövrigt väldigt god och saftig, alltså ett lyckat bakverk denhär gången :)






Lite smått & gott från helgen :) Såg väldans dött ut på mina trista bilder men det var riktigt roligt båda dagarna faktiskt! :D

Bussen går på ca 45 min och jag har varit vaken sen efter klockan sex då Tobbe for (klev upp först halv åtta), känns skönt att slippa stressa för jag har faktiskt redan duschat och halvt klätt på mig :) I vanliga fall brukar det vara så att jag inte tagit mig i duschen ännu och får stressa ihjäl mig :P Men nu ska jag iaf sminka mig lite och kirra håret! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0