Ryck!

Efter en som tur var kort dag är jag nu i lägenheten. Fyy in åt helvete så det stormat, jag lätta från backen flera gånger när jag gick plus att man mitt i allt flög fram för att vinden putta på så mycket!
När jag hoppa av bussen gick jag på göna K och handla till en sockerkaka + lite annat! Måste bara fara och låna en sockerkaksform av mami :) Sen väl här så skura jag lite toa, vaska golvet och städa ihop lite alltmöjligt!



Just nu tog jag bara en liten paus för en rök, en mandarin också tänkte jag söka upp något fluffigt recept för sockerkakan :) ...såklart pausa jag ju för ett blogginlägg, men det behöver jag inte ens säga för det vet ni ;) höhö!



Tobbe när han fixa Com hem! hah :)

Nu ska jag käka en macka och fortsätta gorma på sen ska jag kirra lite inför middan som blir lax och potatis :) kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0