Senaste naglarna!

Den senaste nagelpåfyllningen blev det såhär: 

Neutrala som vanligt fast nu med lite extra stylade ringfingrar.
Rosa/vit/glitter leopardmöster, mycket nöjd denhär gången :)


En bild från lektionen idag, först hade vi barkunskap och fick då smaka på massa gottigt ;) Blandannat olika smaker och färger av likörer, tequila, galliano och massa annat :) Sen fick vi blanda fruktdrinkar som är på bilden, gott!


Resten av dagen har vi jobba ensam med projektarbete (jobbar med Mimmi, Nathalie, Frida och Erika) , ännu kortare dag idag än vanligt för att vi heller inte hade den sista lektionen...men då fick jag istället vänta på buss i över en timma som vanligt för att jag missa första bussen men några minuter!

När jag kom till Råne gick jag till Tobbe och hämta min dator och lite grejer :) Blir att sova hemma inatt för han har dragit till Stockholm för att åka Cinderellabåten och se Lasse Stefans, umgås och supa...jag vill också! Väl hemma på Kummel blev det käk med mami och Kicki och nu ligger jag och slöar lite, skönt! Kan hända att det blir en prommis med Lina senare, återstår att se!

Skriver mer sen (passar på att blogga extra när jag är hemma) för nu ska jag fortsätta se på Bachelor! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0