Skola skola skola!

Hejhej! Kom hem för ca en timma sen. Har hunnit käka och även varit med mami och hämta brorsan på skolan för att få övningsköra lite samtidigt :)

Preppen gick bra, jobbar med köttet denhär veckan så har skuri kött och bankat ut det idag!

Ska ta och plugga nu, ska lämna in en debattartikel och något grejs om dödsstraff också..skönt att få det ur världen! Sen återstår bara massa plugg inför provet på fredag, puh!

Får jobba imorgon på Kulturens hus om jag vill, vi ska servera militärer osv...men tror jag avstår faktiskt :S Känns faktiskt inte så mycket värt det, även fast man får in ännu en fot i serveringsbranchen. För det första måste jag vara på skolan från 7-14.00, sen vänta 2-3 timmar tills jobbet börjar och efter det vara klar 10 på kvällen, för det andra måste jag fixa skurts från stan hem och för det tredje får man typ 500 spänn + att man ska skatta på det så i slutändan känns det som att det går noll ut!

Skolmaten har jag förövrigt konstaterat att den är rent ut sagt förjävlig och oätbar!!



-ska dethär kallas hamburgare? Biff med gammalt/torkat bröd skulle jag vilja kalla det..inte för att tala om "dressingen"!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0