Snart en vecka sen!

Sitter på skolan och har samhälls...jobbar om dödsstraff och det är verkligen meegatråkigt!!
Slutar på ca 40 minuter så då blir det att gå och käka en stripsmeny på Stinas medans jag väntar på bussen och sen dra hemmåt mot Rånbyn!

Ska förbi Tobbe först och hämta datorn så jag sen kan dra på Kummel (hem) med datorn och blogga ännu mer så jag får visa er lite bilder osv (internet hos Tobbe funkar inte, därav den grymt dåliga uppdateringen!) :) Senare blir det säkert att dra till Tobbe igen när han slutat jobbet, lär nog bänka oss i soffan eftersom han är en sjukling! Plugg står också på schemat, även lite städning!

Då vet ni att jag inte gett upp bloggen iaf! Hörs sen på någon lilltimma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0