:)

Gud det är så mycket jag missat att uppdatera om så jag is inte. Kan göra det ännu roligare för er och slänga in bildbomber då och då istället från olika tillfällen :)

Jag och Mira har umgåts nästintill varje dag senaste tiden. Har såklart också varit med min älskling, men inte lika mycket som vanligt eftersom jag nu fått körkort och måste få köra av mig lite :P Eftersom både jag och Mira har körkort så kan vi hitta på lite mer saker också pga att vi kan turas om och köra (det är inte gratis). Stan och shoppa, sola osv. Töre, Råne, uppdrag hit och dit :P

Igår kom hon hit kring 2tiden, då var vi här till just efter tre sen for vi och tog Livmoderhalscancerspruta nr 2. Lite mer ajaj denhär gången både igår och idag... Efter sprutan fort vi på Konsum och hämta ett brakkapaket åt Tobbe och lämna det i Nickbyn på vägen till stan. Väl i stan shoppa vi lite, råka gå förbi BikBok där dom hade 50% på allt och då hitta jag min tunika som jag tidigare tänkte köpa för 300:- som nu kosta 150:- :D Köpte även en top som jag ska ha under stundentklänningen.
Vidare för lite käk på GoWaldorf, megagott men vettefan vad det var alltså. Mira fick åt magen och jag höll på att vimma. Efter Waldorf gick vi till Make Up Store (tjejkväll från 19-21, olika tips osv) och det var där inne jag kände att bollen är inte som den ska. Eftersom jag är väldigt dålig på att äta ngt då jag är själv så var det första jag åt Waldorfmat kl 18. Väl inne på MUS så stod vi och kolla på en sminkning och tillslut sa jag till Mira att jag tror jag måste gå ut en sväng och hon "oj shit vad vit du är i ansiktet". Så det var nära, men när jag kom ut blev det bättre. Hann bli lite suddigt, kallsvettning, yr osv. Små äckligt/jobbigt då jag får sådär, speciellt då det tar synen och blir suddigt ifall jag är själv.  Hursom hellt så inne på MUS så köpte jag en parfym eftersom när man handla hade man 20% på allt :) Special ;)
Trevlig var dagen annars! :)

 Mmmm ;)

Nu ska jag ringa mami och höra om vi ska käka något litet gott och sen tror jag att jag ska koka lite kött och göra en biffstorganoff så det finns till att äta imorgon lite middag så är det gjort :) Typ klockan 14 börjar jag på Grillen och blir ju där som vanligt till ca 19.30 :)

*Annars så? Jag söker bil, laddar inför sommarn osv ;) nice! Skepp & Hoj landkrabba vi ses på BBBåtjäveln ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0