I´m back!

Har varit ledig från jobbet (Roady) sen i måndags och är ledig tills på fredag så nu tänkte jag att jag kan väl ändå ta mig tid ett inlägg :) Har haft personalmöte idag så var uppe med tuppen och just därför hade jag tänkt hinna med mycket idag tex städa det värsta, fixa lite på bilen, laga nå gokäk, få fotvård (mycke å mycke menmen) m.m. :) På personalmötet fick jag även veta att vi kör samma schema en månad till så jag är säkrad ett tag framöver, puuh! Skönt!

Hela sommarn har nästan hunnit gå och lite men ändå så mycket har hunnit hända! Miljontals bilder har jag också som vanligt men tyvärr kommer dom lite för sent än vad dom kanske skulle, med de tänkte jag visa lite bilder från tidigare tillfällen :)


Pitecrusing!



det var snöstorm så vi körde om i 50km/h, snabbast!




En fest hos Måårtas :)










Det var allt för denhär gången :) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0