:D

Goddagens!
Startade dagen men en liten sovmorgon, sen lite eget arbete och efter det min första körlektion. Han antog att jag hade kört mycket bil eftersom jag bor i Råne :P Fick börja med en liten runda så han såg hur jag körde, fast fick en utökad runda och när han sa stanna så sammanfatta han att jag var bra på att växla, kolla speglar utan att jag tänker på det osv :) han sa även att den rundan jag körde brukar vanligtvis folk få köra på sin andra körlektion, så det var ju superbra :D Sen for vi neråt Södra hamn, mot Hertsön och massa kvarter och hela köret och runt överallt. När vi väl stanna efter det sa han att den rundan jag körde då brukar folk vanligtvis köra 3-4 körlektionen (!!) så det var ju då ännu bättre eftersom det var min första :D Känns som att det kan gå fort att få kortet bara jag vill själv, VILKET JAG VILL! Ska ligga på med faserna osv nu :)


(första bästa) :P

Efter körlektionen gick jag och luncha med Johanna som var i stan :) Efter det gick jag hit till Bibblo där jag fortf sitter. Ska göra en fas och sen ska jag även skriva en liten rapport. Börjar lektionen 20 i 4, väldigt irriterande att ha 5 timmars hål varje måndag. Det är bra ibland, men inte varje vecka! Som idag tex gick det ju bra, jag hade ngn att luncha med, jag hade körlektion och jag kan plugga :)

Nu ska jag fokusera ;) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0