Dagarna som kommer!

Fullspäckat schema! Idag skola till ca 15, efter det snabbkäk med Mimmi också vidare för After-Workjobb på Olivers till ca 22 :) Lördag kommer jag sova som en gris tills klockan är sent och då är det bara kasta i sig lunch, ta en dusch och göra sig iordning och ta bussen för ännu en jobbkväll på Olivers till ca 23 :) Söndag är jag faktiskt ledig så då blir det väl en god middag och mys :) Måndag-Onsdag ska jag jobba på Grillen 10-19.30! Torsdag fm åker jag till Stockholm och kommer hem Söndag :D hur ska jag hinna packa ;) :O ...det var iaf vad som kommer hända på mitt lov för på Måndagen börjar skolan igen och sen praktik också blablablablablaaa snurrar det på så :S Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0