Jag är fet, Du är ful, Jag kan banta, Vad kan du?

Blev inte att fara till stan idag, Tobbe kirra biffen som ändå var där :)
For ist på Kummel och surra med Kicki och Mami och sen for vi och handla och hit till läggan och kirra ihop en Silviakaka och en tårta och lite annat. Gorde även mat = Kebab i pita! Äntligen färdigt allting till imorgon, så nu är det bara att komma och fika och ni får även komma och fika nu ikväll för en fredagkväll som denna verkar då ingenting hända..puuh vad tråkigt!

Tobbes mami for för ett tag sen, hon kom och invigde fikat och allt smaka bra! Fick tre jättefina rosa/lila skålar, massa chips&dipp och mycket välbehövda pengar! Tack!

Imorgon smäller det med säkert massa fikagäster och sen tydligen dendär överraskningen på kvällen och en masssssa alkohol! Sabina kommer även från Stockholm :D


Siri och jag i Cypern -06! Kommer ihåg det som igår och det är sex år sen :P
Så små och bruna :) Just nu vill jag ha vääärme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0