Rullar på!

Kom precis från Kummel. Har fått mig fotvård av Kickshit så nu är fötterna len som en barnrumpa :D Efter fötterna var fixade såg vi Revenge (såå jäävla braa!) och Up all night + såklart en massa surr :) Gav Kicki hennes födelsedagspresent, vi köpte henne en shaker som det stod drinkrecept på typ Manhattan, Margarita, Martini också la vi i ett rör med "Bakis" som pricken över i:et ;) hihi

Dagen har bestått av praktik till klockan tre vilket har gått bra och sen fortsättning av storstädning av läggan och nu glänser det från golv till tak (iaf upp till skåpluckorna och listerna)! Golv dammsuget och vaskat, varenda pinal dammtorkad, toan skurad, många tvättar tvättade, många diskmaskiner körda,alla grejer bortplockade m.m... Vi har tillochmed haft fram spisen osv! Så duktiga!

Imorgon är Tobbe ledig pga kylan, så kan hända att jag också stannar hemma.. Får se, tycker jag ligger bra till i Webbdesignen så jag kan nog faktiskt stanna hemma. Isf om jag stannar hemma ska jag beta av en till Fas till körkortet och läsa lite :) Inte långt bort nu, och om jag inte sa det så har jag bokat körlektioner nu också :D
Ska även in till stan en sväng imorgon ändå med Kicki (fick inte följa med Tobbe för han skulle tydligen köpa present åt mig ;) för att köpa smörgåstårtor och sånt ifall det minsann kommer någon gäst till oss!

Bilder från projektarbetskvällen!



1. Såhär såg det ut då gästerna kom, förrätten på bordet och fint uppdukat. På insidan av Menyn hade vi en Enkät som de skulle fylla i eftersom de åt, fick många fina kommentarer också och många lärorika! På en stod det tom att det var en kväll av HÖG RESTAURANGKLASS! ;)
2. En bild på gästerna, 10brandmän och resten nära och kära :) Från mig var Papi, Tobbe och Andreas och åt :)
3. Dricks!

Nu ska vi se tv och sen säger vi godnatt :) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0