:)

Godmorgon Tisdag! Läskigt hur veckorna rusar iväg bara för att man har lov :S ...men tagit vara på dagarna har jag iaf gjort! -söndag kom inte den baksmällan jag räknat med = skönt! Frammåt kvällen gick jag Tobbe & Degen en promenad först till Elin & Kuken, vidare till Malin & Räkan och sen till Johanna & Peter där vi hämtade Degens bil och for till BK för käk :) proppmätta och nära till att sprängas for vi på Kummel och surra lite, hämta grejer + Tobbes bil denhär gången också tog vi med oss mamis världsgoda skagenröra :D -igår när jag vakna städa jag nästintill hela läggan och sånt som hör till, handla mat, for på Kummel och surra med mami, boobie, Erika, kusinerna, Carro, Per och sen kom även Linda, Tommy och söta Aouline :) efter några timmar där så kom T och hämta mig och vi for hem och jag laga en jättegod kycklinggryta från kokboken jag fick av mami i julklapp (idag blir det något från den fast med kött/köttfärs)! När vi käka kom Degen och vi tog en promenad till Uno, mellanlanda hos Kicki och Kristo och sen traska vi hem igen :) efter en dusch sa vi godnatt och här ligger jag nu ensam igen. Ska försöka sova en timma till ca 8-9 och sen blogga mer från datorn så ni får se bilder från nyår osv och sen se vad jag ska laga för mat (lär ju måsta handla då det är ngt från kokbok), lägga in bilder på den digitala fotoramen, vaska och sen hitta på ngt :) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0