:)

Har varit än så länge två bra dagar denna vecka + helgen då som jag inte heller berättat om :) helgen tänkte jag inte säga annat än -bra umgänge, alkohol, middagar- Igår var jag hemma kring sex efter att T hämta mig (vi svängde även om MAX). Tre helt ok lektioner, framgång i projektarb, fasplugg på hålet och sist soffhäng innan sista lektionen. Väl i Råne blev det att hämta upp Andreas och även Degen plocka vi upp efter vägen för att åka till mami på Kummel och efter det for vi till Andreas och spela Monopol i 4h...lite sömn inatt men tog igen det med en lite längre powernap idag ;) Idag har jag spenderat hela dagen på Kummel där jag är än och väntar på T :) (mobilbloggat den senaste tiden så lite hattiga inlägg, men ska bättra mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0