Läggan!

Blir nogså långt mellan inläggen här på bloggen men gör man annat så har man ju helt enkelt inte tid..
Har tagit tillbaka min dator nu av Tim så nu kan jag sitta med min lilla rosa i soffan och mysa på :)


På tal om soffa har vi varit och köpt en ny skön, snygg och stor soffa! Med soffan tillkom också en liten ommörblering av lägenheten och det är megamys och bättre kommer det blir då allt blir klart. Nytt snyggt soffbord ska vi hämta vilken dag som hellst. En liten vägg ha byggts upp så vi ska kunna ha tvbänken fint + att vi vill kunna ha en rättså lång bänk som man kan ha annat än bara tvn på :) Vi har spacklat ett varv igår och ett idag och imorgon på morgon ska jag spackla det sista innan skolan = MEGAtidig uppstigning!
Tapetsering sker imorgon med mami då jag slutar, fondvägg! Efter tapetseringen blir det storstädning efter all nedstökning för på fredag ska blandannat en Överkalixkompis till Tobbe komma osv :)

Har även kommit igång igår med att springa på mamis band :D ohh så tungt men hoppas på resultat efter en tid! Imorgon är det fullt upp som sagt så kanske inte hinner då, men fredag kan väl klämmas in lite spring!
NU däremot ska jag (och T) borsta gaddarna och sovilova efter en tvkväll (Sveriges mästerkock & Biggest Looser Sverige) och före det en Kummeldag med mami efter skolan!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0