Riskutb. 1 & Kvällsservering

Godmorgon! Fick mig äntligen en liten sovmorgon, ska kliva upp kring 10 och ta en dusch och göra mig klar tills bussen går 11.50...får inte missa! Har riskutb. 1 idag på körskolan klockan ett till fyra. Derekt då det är klart så måste jag springa till skolan och servera för vi har kvällsservering idag med skaldjurstema fem rätter! Gästerna kommer sex och vi börjar egentligen två, lär nog vara hemma ca 10 = JAG MUSSAR BIG BROTHER PREMIÄREN!! bajs.. Igår dammtorka jag grundligt kring fönstrena samtidigt som jag bytte nå gardiner, dammsög, diska nån disk, hängde upp nya ljyslyktor + tavla & fixa och dona lite allmänt. Var på skolan också såklart och hade buff'e och fixa och dona lite med hummer och stora skaldjur! Tobbe efter jobbet skruva ihop nybordet som äntligen kommit-så fint!, laga mat, städa lite och då låg jag och sov :P frammåt kvällen kom Andreas och Emmelie hit och efter en stund kom även Degen. Vi såg Försvunnen den var bra men man fick skrika och vara ond hela filmen, se den :) jag är mycket för svenska filmer typ Wallander, Beck, Johan Falk, Maria Wern + Den som dräper och det var ju typ en sån-nästan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0