Veckan!

Helgen som varit kändes inte alls som en riktig helg och jag fick inte sova så mycket som jag brukar så har varit väldigt trött i veckan, men i helgen ska jag sovaaa! Vi hade vårat projektarb på lördagkväll, middagsbjudning för 20pers. Gick suveränt! I veckan har jag haft skola i måndags och idag end en lektion sen har jag haft mina första dagars praktik på Olivers också. Helt ok ställe med trevligt folk :D Har end servera men kommer vara i köket veckan som kommer. I veckan har jag även hunnit gymma lite och plågat mig igen om boxpass så träningsvärken var enorm igår och ännu värre idag! Nästa onsdag kör vi på igen ;) Idag, strax, kommer Kicki hem efter hennes två första veckor av tre månader på utbildningen i Stockholm så något kul måste vi hitta på :) imorgon blir det skoter och rally och sen festligheter frammåt kvällen! Bilder kommer! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0