Maj

Tjenatjena fotoeeems här ;)





Valborg har varit och den kvällen var hur nice som hellst! Var på Böle och jag tror tamejfan alla idioter var samlade under ett och samma tak så det var röjj ;)



Sen är det väl lite som vanliga helger brukar sluta, lite fest, puben, chaufför, jobb på Olivers.
Veckorna skola, jobb på Grillen, umgås!





Igår umgicks jag med Mira, for och jobbade från kl 17-22 sen hämta jag upp Emmelie också for vi mot Råne. Kummel och Pizzan en sväng och runt och sen hem och sova!
Idag ska jag nog fara på pitecrusing mest troligt, kör nog. Annars så for Tobbe till Lule nu så jag ska göra mig klar och bege mig mot Kummel och sen Töre :)

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0