jag är fet, du är ful, jag kan banta, vad kan du?

Gokväll!
Längesen sist man skrev ett inlägg från en dator, men plötsligt händer det brukar man väl säga ;)
 
Idag har jag varit ledig så har svamlat på här hemma och putsat fönster, dammtorkat, städat, dammsugit, bytt gardiner m.m. Så nu väntar jag på julen, brukar inte längta men hade velat sätta upp min rosa julstjärna och lite sånt mys :) Men först är det Tobbes tur att fylla år på måndag så just nu är det lite däför jag är tvungen storstäda lite extra då de ska komma folk (motför att det är folk här dagligen menmen)! Imorgon jobbar jag från 14-19.30 så innan det hade jag tänkt baka och umgås med Mira eftersom det inte blivit tidigare i veckan :)
 
..vad har jag gjort mer idag? Mami har varit hit, vi har varit till Kicki och sen har det väl inte hänt mer. Jag och Tobbe har käkat upp resten av gojävla kinamaten sen igår då vi var på Waldorf :D Tattigt att ta hem maten men orka typ ingenting efter förrätten och de tackar jag för idag :D
 
Ikväll är det Revenge, mitt favvoprogram! Kvällen kommer alltså spenderas på Kummel där vi brukar ha Revengenördhäng ;)
 
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0