2013

Det blir lite glest med bloggandet för min del men som ni ser så plötsligt händer det ;) Var en liten jänta som kommenterade på min grymt dåliga bloggning så var väl på tiden! Förstår inte varför egentligen för det jag skriver här är ju ändå bara skit, hehe!
 
Senaste tiden har varit lite blandad med blandade känslor och ja you name it! Allting löser sig med tiden!
 
Var en sväng till och jobba i Gve efter det har det varit någon strödag här och där på AK-Städ och även på grillen, Massa flyttstäd väntar i slutet av månaden blandannat :) Bor hemma för tillfället, flyttade från Tobbe, har även hunnit hitta en ny egen tvåa så nu flyttar jag strax åter igen! Hmm skumt bo själv men fan så skönt ändå! Varit på IKEA idag en sväng och köpt lite saker som jag saknade, såklart så fattas ju fortfarande mycket saker....tänkt vad livet hade varit enklare om man var miljonär! Jani, vad ska jag mer säga? Kanske ingenting för nu är det kääk, lyxx med att bo hemma ;) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0